voitte uskoa, että lämmittää

keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Ihastuin suuresti blogiystävä Betweenin kutomuksiin ja lähetin kiireesti viestiä Täydellisistä Villasukista, olisivatko ne myytävänä. Mitä vielä, Between tahtoi lahjoittaa (jollakin hassulla perusteella) nuo ihanat Täydelliset Villasukat mulle <3 Olin kotosalla sairaana ja voitte arvata kuinka tämä piristi. 



 Hassua, mutta mä tiesin heti kuvasta, että sukat olisivat mulle sopivan kokoiset.
Kuten kuvasta näkyy, nämä on kuin mulle tehty.


Täydelliseksi Villasukiksi nimeäminen on sekä värimaailman, että kuvioiden yhdistelmän ansiota. Näistä tulee mun joogasukkani, mutta nyt kuntoutusreissulle Täydelliset Villasukat pääsivät koevisiitille. Kotona en vielä raski käyttää, ovat esillä ja jo näkeminen mua lämmittää. Kiitos Between <3

ps. Käykäähän katsomassa Rikkaruohoelämää -blogin villasukkatuotantosivua!

22 kommenttia:

  1. No taatusti lämmittävät, ihanat ovat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän villasukkia kotona myös kesällä. Ai niin, mutta nämä onkin pyhitetty joogalle.

      Poista
  2. On ne täydelliset ja juuri sinulle sopivat!

    VastaaPoista
  3. Kiva, että tykkäät. Joskus elämässä pitää olla hassujakin perusteluita.

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. No voihan. Klikkaa linkistä ja tilaa omat suosikkisi!

      Poista
  5. Ihanat sukat ja ihana Between, kun noin kauniilla tavalla muisti sinua.

    VastaaPoista
  6. Kyllä onkin nätit ja justiinsa passelit. Between on tosi taitava neuloja ja ahkera;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varsin ihailtavaa taidokkuutta ja hakeruutta, sukkia syntyy kuin sieniä sateella.

      Poista